Treści nauczania
- Proces edukacyjno-terapeutyczny w aspekcie edukacji i terapii małych dzieci o zaburzonym rozwoju.
- Zasady i metody diagnozy dziecka o zaburzonym rozwoju.
- Zasady oceny i ewaluacji efektywności podejmowanych działań edukacyjno-terapeutycznych.1. Uwarunkowania rozwoju ruchowego.
2. Zaburzenia napięcia i kontroli pozycji i postawy.
3. Metody oceny rozwoju psychomotorycznego małego dziecka.
4. Rola fizjoterapeuty w zespole WWR.
2. Zaburzenia napięcia i kontroli pozycji i postawy.
3. Metody oceny rozwoju psychomotorycznego małego dziecka.
4. Rola fizjoterapeuty w zespole WWR.
1. Systematyka metod fizjoterapii.
2. Neurorozwojowe metody terapii zaburzeń rozwojowych u dzieci - założenia teoretyczne, podstawowe zasady terapii, techniki terapeutyczne i sposoby wspomagania rozwoju dziecka oraz wspomagania czynności funkcjonalnych koniecznych do osiągnięcia względnej samodzielności dziecka.
3. Treningi pielęgnacji małego dziecka.